El bon lladre

La interpretació de Josep Julien té quelcom de magnètica

Miquel Gascon Baz
Una opinión de Miquel Gascon Baz
12/06/2016

Una proposta que se’ns resistia, ja que no havíem trobat el moment de veure-la, i això que vam poder assistir a un assaig general a la Vilella, ara fa potser tres anys.

Josep Julien està tan identificat amb el personatge que ens el creiem totalment quan ens mira els ulls i ens explica la seva historia, amb un lleuger tartamudeig que encara el fa més tendre i innocent. La seva interpretació ens ha seduït i la seva expressivitat, les seves mirades i els seus gestos són dels que recordarem molt de temps.

El Bon Lladre és un monòleg que barreja el thriller i el costumisme de la Irlanda dels anys 90, en veu d’un sol protagonista i sense renunciar a l’humor, és d’una immensa densitat emocional. Josep Julien ens ha fet una esplèndida interpretació d’un personatge fracassat, maldestre i enamorat.

Josep Julien té quelcom d’especial en la seva forma d’interpretar que ens fa estar pendents de les seves paraules en un espai on no passa res més que ell mateix i el que diu. Té quelcom de magnètic.

Una nit de teatre extraordinària !!!

Valoració sencera si cliqueu AQUÍ

¿Ya estás registrado?
Entrar con email
¿Todavía no te has registrado? Crear una cuenta gratis