Hora Bruixa és un grup de punk format per les bruixes de Macbeth. Porten molts anys fent una gira i estàn cansades de sempre el mateix… un dia de concert, davant del públic, interrompen el concert per explicar-nos la seva versió dels fets i fer la seva màgia de bruixa que,resulta, és feminista! Les tres intèrprets fan triple feina: toquen instruments (que han après expressament per l’obra), actúen i canten. Li posen punk al discurs (estil la sèrie de «Lady parts» i tenen una Manàger estil «Los angeles de Charlie», que els hi diu com han de viure: no tenen opció de deixar la gira. La revolució de la dona i el punk: molt bona premisa!
El discurs del feminisme però, és veritat que ja està molt sentit, hi ha molt de discurs repetit, potser massa explícit i explicatiu. Hi ha moltes maneres de parlar de feminisme sense parlar de feminisme.
La posada en escena és totalment punk i trencadora, encaixa amb la proposta amb llums neons i obscuritat. I elles estàn molt bé, estan a tope, en cap moment baixa l’energia, la dinàmica està molt ben plantejada i es veu molt de morro i fluidesa a l’hora de dirigir-se al públic.
És una obra per passar-ho bé i recordar qui som, qui erem i qui serem si seguim amb la lliuta feminista i cridem ben fort.
