He llegit aquests comentaris «Meravellosa, ha sigut una gran estona» «Val la pena que la gent vingui» «M’ha encantat, superdivertida, hem rigut molt en tot moment» «M’ha passat el temps volant» «Prometo que repetiré». La meva opinió i resposta als comentaris anteriors: Un divertiment per passar una bona estona. Val la pena? No m’ha encantat, no és superdivertida i no he rigut en tot moment. El temps… he mirat el rellotge, cosa que no faig quasi mai. No repetiré. He rigut molt amb la interpretació d’en Marc Rodríguez. Per mi, el millor de l’obra. No diré noms, però he vist algunes interpretacions correctes altres poc creïbles i altres exagerades. Molt desigual. Tot i que els temes que toca tenen un […]
Neus Mònico Fernández
1040 Recomendaciones