publicidad

La Virgueria recupera ‘Paisaje sin casas’ de Pablo Ley

La Virgueria va estrenar Paisaje sin casas el 2013 al Teatre Lliure i més tard a la Plataforma I+D (actual Teatre Eòlia), amb èxit de públic i crítica. Ara recuperen el muntatge al seu local d’assaig del Poble-Sec, amb Javier Beltran i Carles Gelabert de protagonistes.

TEATRE_BARCELONA-paisaje_sin_casas-REVISTA_1

El text de Pablo Ley, guanyador del premi Marqués de Bradomín 1990, ens trasllada a la dècada dels anys 80 a través del diàleg entre dos delinqüents comuns, dos atracadors, dos carteristes o dos “ionquis”. Dos joves que esperen una sortida, que tot es calmi, esperen que arribi la droga o potser la tempesta i, mentre esperen, mostren el seu món, les seves frustracions i els seus somnis. Un món no gaire distant de l’actual, de manera que les injustícies i les imatges de la Barcelona dels 80 troben un mirall en la Barcelona dels nostres dies.

Tot i que en un principi només estava previst fer un passi per preparar un bolo a Astúries, la resposta del públic ha fet que la companyia decideixi ampliar-los, de manera que s’aniran tancant en funció de les reserves, obertes a través de les xarxes socials. Les tres primeres funcions obertes ja tenen les entrades exhaurides.

Escrito por
Artículos relacionados
#estoyrara

#estoyrara

La Sala Barts acogerá el show Estoy rara, un espectáculo cómico cargado de humor negro, que viene precedido por su rotundo éxito en las redes, con más de 500.000 visualizaciones […]

¿Ya estás registrado?
Entrar con email
¿Todavía no te has registrado? Crear una cuenta gratis