Estrena teatral de la nova producció de La Pocket, Kramig de Marta Buchaca, text, semifinalista del torneig de dramatúrgia de Madrid en el Teatro Español.
Kramig és una comèdia romàntica que explica la història d’amor de la Laia (Anna Moliner) i el Toni (Biel Duran), una parella que a primera vista són clarament incompatibles, però que s’enamoren perdudament.
La química que hi ha entre tots dos actors és gran part de l’èxit d’aquesta història.
Els personatges de la Laia i en Toni, ens conquisten des d’un bon començament. No és un amor de novel.la, però hi ha molt d’amor. Els somriures i les mirades entre tots dos actors semblen tan reals, que creus estar davant d’una parella d’enamorats.
Kramig neix de la necessitat de l’autora de parlar de l’amor, però no de l’amor romàntic, sinó de l’amor més real, el de la convivència, el del compromís, el de les decepcions i imperfeccions, el de les expectatives i decisions.
Decisions que tota parella viu al llarg de la seva relació, com el de la maternitat, tema principal d’aquesta comèdia.
Kramig és una mirada tendra, vitalista i humorística sobre l’amor real, l’imperfecte, l’honest, el que ens fa afrontar decisions difícils, reptes i pors.
És una comèdia romàntica que parla sobre temes com l’amor, la maternitat, el compromís, les pors i la pèrdua.
Com passa sempre amb les obres de la Marta Buchaca, Kramig no pretén donar respostes, sinó fer-nos reflexionar sobre l’amor que ens fa més forts davant les dificultats, el que ens fa prendre decisions importants, el que ens demana de ser valents per enfrontar-nos a aquells moments difícils que ens trobem al llarg de la vida.
Haig de dir que he rigut moltíssim, però també se’m va escapar alguna llagrimeta.
El Biel Duran i l’Anna Moliner són uns fora de sèrie.